|
||||
IČO: | 61387991 | |||
Mobil: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
1. LIGA DOROSTENEK - SKUPINA 4 - 21. KOLO
Kateřina Jeřábková a Lucie Adamová-
3 02:120:1
Lucie RUDOVÁ
(Šmajzrová)
-
4 03:391:1
Tereza BERÁNKOVÁ
()
-
4 03:391:2
Daniela BLAŽKOVÁ
()
-
9 08:11Tereza BERÁNKOVÁ
(neproměněno)
-
12 11:231:3
Lucie RUDOVÁ
(Šmajzrová) -
12 11:301:4
Klára JEBOUSKOVÁ
()
-
18 17:581:5
Veronika FÁRNÍKOVÁ
()
-
19 18:312:5
Tereza BERÁNKOVÁ
(Kantová)
-
31 30:162:6
Veronika FÁRNÍKOVÁ
(Rudová)
-
40 39:403:6
Nikola DLOUHÁ
(Kučerová)
-
40 39:543:7
Klára JEBOUSKOVÁ
()
Uvedené statistiky se vztahují k 1. liga dorostenek - skupina 4 2017/2018 a jsou platné k začátku zápasu.
Vysoké Mýto
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | U | Tereza Beránková | 2003 | 15 | 10 | 15 | 25 | 0 |
4 | U | Kateřina Vaňásková | 2003 | 8 | 1 | 1 | 2 | 0 |
5 | U | Eliška Petrová | 2001 | 17 | 5 | 1 | 6 | 2 |
6 | U | Doubravka Kantová | 2002 | 19 | 1 | 2 | 3 | 8 |
8 | U | Nikola Dlouhá | 2003 | 14 | 1 | 2 | 3 | 0 |
11 | U | Petra Slupecká | 2001 | 19 | 3 | 2 | 5 | 0 |
12 | U | Kristýna Spurná | 2001 | 19 | 2 | 2 | 4 | 7 |
16 | U | Nela Kučerová | 2001 | 21 | 21 | 3 | 24 | 2 |
25 | G | Tereza Černá | 2001 | 17 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Martin Navrátil | trenér |
Martin Navrátil | vedoucí |
FbK OT
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | U | Milota Blažková | 2004 | 21 | 5 | 3 | 8 | 0 |
4 | U | Katka Nádeníková | 2002 | 21 | 39 | 17 | 56 | 2 |
10 | U | Kateřina Sejkorová | 2002 | 18 | 2 | 3 | 5 | 6 |
12 | U | Daniela Blažková | 2001 | 21 | 3 | 12 | 15 | 2 |
21 | U | Veronika Šmajzrová | 2001 | 17 | 7 | 4 | 11 | 0 |
28 | U | Klára Jebousková | 2002 | 17 | 4 | 3 | 7 | 4 |
66 | U | Veronika Fárníková | 2001 | 19 | 26 | 11 | 37 | 0 |
92 | G | Abigail Faltová | 2001 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 |
99 | U | Lucie Rudová | 2004 | 21 | 14 | 16 | 30 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Lucie Fárníková | trenér |
Lucie Fárníková | vedoucí |