|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
LIGA MLADŠÍCH ŽÁKŮ - SKUPINA 5 (5+1) - 2. KOLO
Petr Čížek a Adam HofhanslUvedené statistiky se vztahují k Liga mladších žáků - skupina 5 (5+1) 2015/2016 a jsou platné k začátku zápasu.
Kaplice
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | G | Petr Beneš | 2005 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | U | Tereza Beluská | 2003 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | U | Petr Hlíza | 2003 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Nikola Žaludová | 2003 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Vít Beránek | 2004 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Jakub John | 2003 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Matyáš Mihalik | 2004 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Michal Borovka | 2006 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Barbora Balláková | 2003 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Jan Menšík | 2003 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Lenka Borovková | 2002 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
15 | U | Filip Štěpánek | 2003 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Marie Románková | trenér |
Josef Borovka | vedoucí |
Meťák
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
10 | U | Ondřej Lavička | 2005 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Matěj Lorenc | 2004 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Markéta Míchalová | 2004 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
19 | U | Jana Pírková | 2003 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
21 | U | Michal Dvořák | 2004 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
33 | G | Jindřich Zettner | 2003 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
43 | U | Jakub Niček | 2004 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
47 | U | Jan Tomaško | 2004 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
50 | U | Ondřej Marischka | 2003 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
60 | U | Matyáš Sirotek | 2004 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
62 | U | Lukáš Novosád | 2004 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 |
64 | U | Vít Šebestík | 2004 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 |
70 | U | Jan Bohdal | 2004 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
75 | U | Jaroslav Hadrava | 2004 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
83 | U | Filip Pírka | 2005 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Filip Pírka | trenér |
Michal Sedlák | vedoucí |