|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
LIGA MLADŠÍCH ŽÁKŮ - DIVIZE II - 21. KOLO
Marcela Doušová a Kamila ŠindelářováUvedené statistiky se vztahují k Liga mladších žáků - divize II 2013/2014 a jsou platné k začátku zápasu.
Ústí
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | U | Kateřina Kočová | 2000 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Jan Vaca | 2002 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Tomáš Soukup | 2001 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Šimon Secký | 2003 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Vojtěch Válek | 2002 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
16 | U | Ondřej Raichl | 2001 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
25 | U | Jakub Franc | 2001 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
28 | G | Matěj Grummich | 2002 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 |
35 | U | Dominik Kočí | 2002 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 |
38 | U | Roman Chejnovský | 2001 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
39 | U | Rostislav Liška | 2001 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 |
60 | U | Tomáš Feriančík | 2002 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
70 | O | Jan Němeček | 2001 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Miroslav Krbec | trenér |
Miroslav Krbec | vedoucí |
Ústí
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | U | Jakub Krupica | 2001 | 34 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Matěj Wiesner | 2002 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Jan Sattler | 2003 | 33 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Filip Stehlík | 2001 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Ondřej Kawulok | 2002 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Daniel Tesař | 2002 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Lukáš Havlík | 2001 | 37 | 0 | 0 | 0 | 0 |
15 | U | Filip Bím | 2001 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 |
17 | U | Vít Bradáč | 2001 | 33 | 0 | 0 | 0 | 0 |
24 | G | Tadeáš Dittrich | 2002 | 44 | 0 | 0 | 0 | 0 |
51 | U | Jakub Fuchsig | 2003 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
62 | U | Adam Bojko | 2001 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 |
65 | U | Pavel Vlček | 2001 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 |
68 | U | Jan Medek | 2002 | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 |
31 | G | David Kučera | 2001 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Dušan Beneš | trenér |